האי מוראנו באיטליה

האי מוראנו באיטליה

אם אפשר להמליץ על אזור אורבני  אשר  יש בו רב גוניות אורבנית הייתי ממליץ על האי מוראנו באיטליה.האי אשר שוכן בצפון מזרח איטליה  מהוי אטרקציה מעניינית עבור תיירים מכול קצבות העולם  ,השילוב של היבשה והים נותנים  הרגשה למטייל באזור זה, התייר צריך לפעמים צריך לחצות ע"י אוטובוסים או מוניות ים בין אי לאי או התניידת ממקום אחד לחלקי אחר באי ע"י שימוש בכלים אלה(ניתן לרכוש כרטיס חפשי יומי בעלות של 20 יורו לניידות חופשית לכול היום).שימוש בכלי תחבורה זה  נותן לצלם אפשריות לקבל זוויות צילום מיוחדות (מהים ליבשה ) אשר שלא ניתן לקבל בצילום אורבני רגיל (יבשה ליבשה ). יחד אם זאת נדרש לצלם בתנאי צילום שונים במקצת  כאשר מצלמים מסירה במים לכוון היבשה שהמאפיינים הם  צילום במהירות תריס גבוה אשר לא תיגרום לטשטוש התמונה ,מכוון שאנו נמצאים בסירה שהיא לא פלטפורמה יציבה במיוחד 
תמונה 1 :מונית ים בונציה .
בניין נתמך בפסל יד צילום שניתן לבצע מהים
תמונה 2: בניין נתמך בפסל יד צילום שניתן לבצע מהים .
כאשר הפליג לאי מוראנו  ע"י אוטובוס הים אשר נסע מהאי וונציה לכוון האי מוראנו אשר  שוכן מספר קילמטרים מהאי וונציה, האי מוראנו מיוחד בעבודות הקריסטלים אשר הוא מייצר או ביצירות אומנות הזכוכית. אומניי הקריסטלים אשר שוכנים באי הזה מאפשרים אומנות זכוכית מעניינית בצורות, צבעים ,וביצירה , לכול המגיע לאי מומלץ לקנות אמנות זכוכית באי הזה מכוון שהעבדות הם מיוחדות והמחירים זולים בהרבה מהאי וונציה . לא ניתן לצלם את היצירות בחניות עצמם הבעלים לא מרשים אל רק מחוץ בוויטרינות .
נחיתה ראשונה  באי מוראנו מביא אותי לבית חרושת של קריסטל אשר בו מדגמים את תהליך יצירת הקריסטל באומנות העתיקה שמקובלת עד היום באי מוראנו ,תהליך מעניין של  ההתכה של הקריסטל ,ניפוח ויצירת אומנות קריסטלית מחזה צילומי מעניין לצלם תנאי התאורה המיבנה הם נמוכם לכן נידרש לשצלם בISO גבוה במיוחד וצמצם פתוח   להנצחת את תהליך היצירה המסורתי .     
תמונה 3: צילום אומן קריסטל בתהליך היצור באי מוראנו.
תמונה 4: היצירה סוס קריסטל באי מוראנו.
סיור באי מורנה יכול הימשך מספר שעות,  אטרקציית , חניות הקריסטל הייחודית ,גשרים יפים שמקשרים בין מקטעי האי או מסעדות יפות  יגרמו להעביר את הזמן  בחוסר זמן באי תיראו מיצגים של זכוכית נברשות מיוחדות של קריסטלים מה שלא תיראו באף מקום בעולם. מומלץ להגיע מוקדם ככול האפשר בשעות הבוקר התמונות המצולמות יצאו יותר מוצלחות ולא שרפות  ביום הספציפי הזה התמונות צלמו שמזג אוויר היה מעונן.
מיצג זכוכית באי מוראנו.
תמונה 5:מיצג זכוכית באי מוראנו.
מוראנו מהים.
תמונה 6 : מוראנו מהים.
לסיכום : ניתן לומר כי מוראנו הוא אי צילומי מעניין עם אטרקציות צילמיות אשר מאפשר לצלם האורבני לקבל זויות צילום מהחוף לכוון הים ומהים לכוון החוף,אפשרות זו נותנת זווית צילום מעניינות  וקומפזציה מעניינת לפריים . 

השארת תגובה