צילום אורבני מיחס/ספרד-Mijas

מיחס עיירה ציורית בנויה מבתים לבנים השוכנת על ההרים משקיפה אל רצועת החוף של קוסט דל סול מיחס נמצאת 69 ק"מ מאסטפוניה כשעה נסיעה וכ35 ק"מ ממלגה כ 40 דקות נסיעה ההגעה אליה היא דרך כבשים צרים לאורך ההרים קצת מפחיד אבל מתרגלים בדרך תיראו נופים יפים וגם הרבה מיגרש גולף.

צילום אורבני מיחס/ספרד-Mijas

מיחס  עיירה ציורית  בנויה מבתים לבנים  השוכנת על ההרים  משקיפה אל רצועת החוף של קוסט דל סול  מיחס נמצאת 69 ק"מ  מאסטפוניה כשעה נסיעה וכ35 ק"מ ממלגה כ 40 דקות נסיעה  ההגעה אליה היא דרך כבשים צרים לאורך ההרים  קצת מפחיד אבל מתרגלים בדרך תיראו נופים יפים וגם הרבה מיגרש גולף.
העיר מיחס עיירה אשר  נמצא בא מוזיאון לוחמי השוורים האגדיים של ספרד, וזירת שוורים מסורתית וכן ממצעים ארכאלוגים  סמנים לעיר העתיקה שהתקיימה שם לפני שנים. כצלם ישנם הרבה אטרקציות צילום במיחס כגון: מזרקות, יפות נופים מרהיבים  החולשים לעבר החוף של  קוסט דל סול,  לבתים היפים של מיחס עם הברכות הכחולות של הבתים הפרטיים שנבנים בצורה המסורתית  לעגלות  החמורים שלוקחות תיירים למרכז העיר .הכרכרות העתיקות שנותנות את ההרגשה של פעם במיחס מקום טוב לצילום אורבני עבור הצלם באור יום מיחס שופעת באור חזק בגלל התאורה ההחזרים החזקים מהבתים הלבנים בעיר לכן העבודה עם המצלמה היא עם צמצם כמעט סגור F 22  .
כמו כן במיחס לא ניתן להתעלם מיופייה של העיר הלבנה והנקייה שמזמינה תיירים למסעדות המגוונות ולחנות המזכרות המפוזרות לאורך הסמטאות שמזמינות תיירים לקנות מזכרות כחוויה טיולית .העיר היא  מקום מיוחד לצלמי מיחס אשר רוצים לצלם את ספרד בהווי הספרדי בפולקלור ובאדריכלות  המיוחדת שבה. צילום במיחס הינה חוויה לצלם המיזדמן יש לנצלאת הרגעים הקסומים של העיר במבנה הספרדי הטיפוסי של מיחס.
כול הזכיות שמורות לאלרועי יעקב Photo10  ©
 

השארת תגובה