יתרנות בצילום בשעות הדימדומים והבוקר המוקדמות

צילום חוץ של אנשים דורש עבודת שטח לא קטנה לפני שיוצאים לבצע צילומי חוץ נידרש לחפש לוקשנים מתאמים לאופי הצילום .האתרים המיוחדים אשר נבחרים על מנת לאפיין את התמונות במסר שרצנו להעביר לצופה .

יתרנות בצילום בשעות הדימדומים והבוקר המוקדמות

 

צילום חוץ

יתרנות בצילום בשעות הדימדומים והבוקר המוקדמות צילום  שדורש עבודת שטח לא קטנה  לפני שיוצאים לבצע צילומי חוץ, נידרש לחפש לוקשנים מתאמים לאופי הצילום .האתרים המיוחדים אשר נבחרים על מנת לאפיין את התמונות במסר שרצנו להעביר לצופה .צילום חוץ נדרש להיעשות בשעות הבוקר המוקדמות זריחת החמה  בשעות הערב המאוחרות בשקיעת החמה הסיבות לכך הוא אופי האור. בזמנים האלה האור הוא יותר רך קרני השמש לא חזקות מספיק והדבר יוצר תאורה רכה הצלליות על פני המצולם הם רכות ולא קשות כפי שקורה כאשר מצלמים בצוהרי היום לכן יש יתרנות  בצילום חוץ בשעות הדימדומים והבוקר המוקדמות  .

 

צילום בוקר

היתרונות בצילום בוקר הוא האור הרך המאפשר גמישות בצילום האור של הבוקר או מאפשר תמונות  רכות יותר, אפשר לנצל את הזריחה והצבעים אשר נוצרים לשילוב בתמונות ולקבל תוצאות יפות של פוטרט  רך אפשרות של תוספת פלש למקרה שצריך למלא  את החלקים החשוכים שפנים היא נדרשת לצילומי חוץ ועוזרת לביצוע תמונות מאוזנות אור זה ניקרא אור ממלא.
DSC_3
צילום בוקר מתחם התחנה .

 

צילום ערב  

שעות הדמדומים יוצרים את הצבעים שלהם  ברקיעה ניתן לנצל הזדמנות זאת לבצע תמונות מרהיבות  צילום בחוף הים יכולים לתת תמונת יפות וצבעונית אך בגלל חסרונות המצלמה גם במקירה זה נידרש פלש להעיר את הפנים או הגוף על מנת לא להחשיך את הדמות יש מקרים שבהם אף משתמשים בפלייש עם ג'ל צבעוני על מנת לדמות את אור השמש בזמן השקיעה .ניתן גם להסתיר את השמש מאחרי המצולם או בכך לקבל סוג של הילה מאחרי המצולם.
dsc_7077
צילום ערב בשעות הדמדומים עם תאורה מעשית .

 

אביזרים נלווים  

כמו תמיד לאבזרים יש חלק לא קטן בשדרוג התמונה כול תוספת של  אביזר בקונספט המתאים  תעביר את המסר שרצנו להעביר בתמונה לצופה  לכן שימושם בסט הצילומים הוא הכרחי לגוון התמונות וחיזוק המסר שאנו רוצים להעביר . דוגמא  לאביזרים נילווים : מטפחת צבעונית על הראש תוסיף צבעוניות לתמונה ותקסטורה מעניינת לפריים .שימוש במטרייה צבעונית או שימלה מיוחדת או אפילו תוספת של גיטר או אוזניות  תעביר לצופה הוויה מוזקלית גם כאשר התמונה לא מזמרת .
אביזרים נלווים מוספים לתמונה
אביזרים נלווים מוספים לתמונה .

כול הזכיות שמורות לאלרועי יעקב Photo10  ©


השארת תגובה