צילום אורבני מרבלה/ספרד-Marbella

עיירת נופש יוקרתית השוכנת לחופי הים התיכון באזור קוסטה דל סול. מלבד שיזוף על חוף הים, כדאי לטייל באזור הרובע העתיק של העיירה, בין הסמטאות והמבנים היפים המגלים מסעדות קטנות ומיוחדות האופייניות לאזור.

צילום אורבני מרבלה/ספרד-Marbella

עיירת נופש יוקרתית השוכנת לחופי הים התיכון באזור קוסטה דל סול. מלבד שיזוף על חוף הים, כדאי לטייל באזור הרובע העתיק של העיירה, בין הסמטאות והמבנים היפים המגלים מסעדות קטנות ומיוחדות האופייניות לאזור. נמל מרבלה  כ 10 ק"מ  מזרחית לאסטופניה  נקרא Puerto jost Banus .מרבלה  מתאפיינת במרינה  יפה שכול עשיר העולם וידוענים  מגעים  לנפוש בה. המרינה עמוסה ביכטות  יוקרתיות  וכן המרינה שזורה בחנויות  יוקרתיות של מותגים עולמיים ומסעדות במבחר קולינרי .המרינה של מרבלה נמצאת  כעשרה ק"מ  מהעיר מרבלה  מערבית לעיר .
במרינה  של מראבלה ניתן למצאו מזח יפה שמצטלם יפה בלילה  עם האורות של המגדלאור  הממוקם בכניסה למרינה עם מגדל עתיק סמל לביצורה של המרינה בעבר  .עוד ניתן לצלם את השווקים היפים מחוץ לנמל , ושלל המכוניות היוקרתיות והמיוחדות שחנות ונוסעות, כמו  כן ניתן לצלם את מופעי הרחוב .העיר פשוט תוססת  בחייה הלילה .העיר מרבלה  הממוקמת עשרה ק"מ מהמרינה עשירה בנופים אורבאני  לצלם  האורבני כמו: כנסיות  ,פסלים .סמטאות  צרות .כיכרות של עצי הדר ואת חוף הים התיכוני שמצנן את הטמפרטורות  לעיר החוף.
 מרבלה והמרינה  מציעות הרבה לצלם ולמטייל בה ,בצבעונית היומית ובחייה לילה התוססים שווה צילום . מרבלה העיר עצמנה נמצאת ה 10 ק"מ מזרחית לנמל ,בעיר מרבלה  תמצאו  את חוף הים היפה  עם שמשיות קש ,במרכז העיר תגלו את הסימטאות הספרדיות האופיניות  או במרכז העיר  העתיקה ,כנסיה  ישנה ששוה לבקר עם כיתוב בעברית ,חניות מזכרות,ומסעדות יפות  בכיכר העיר העתיקה  ישנם  פרדס עצי הדר  קטן שמתחתם  ממוקמות מיסעדות  ,האוירה שם מאוד פסטורלית האוכל מאוד האיכותי (תבחרו נכון יש הרבה   מיסעדות אפשר להיסתכל בתפריט ומחירים ) מה עוד שהנוף אורבני מאפשר לך לצלם  תמונות אורבניות  יחודיות למקום במיוחד כיכר העצים,כנסיה ,וחניות יחודיות של מזכרות  את הרחות של הפרדס לא היה אפשר להעביר בתמונות חבל .
העיר עצמה נקיה מאוד, שכן התחזוקה היא גבוה  הספרדים מקפדים  לצבוע ולתפח את הסמטאות  לתירות  שמבקרת אותה במהלך השנה .במרחק הליכה מהעיר העתיקה  אפשר להגיע לחוף הים של מרבלה  שם תיראו שימשיות קש מראה שלא ניראה על חופי ת"א ומיטות מנוחה לנופשים ונשים יפות על חוף הים, ומיסעדות שמספקות את צרכי התיירים . בצעידה על החוף אפשר לצלם הרבה נופים ואירעים שמתרחשים לאורך הרצועה  שכן יש לנצל את ההזדמנות ולצלם .

כול הזכיות שמורות לאלרועי יעקב Photo10  ©

השארת תגובה