צילום אורבני מלגה-ספרד/ MALAGA

צילום אורבני מלגה-ספרד /Malaga

מלגה הנה עיר חוף  השוכנת בחוף הדרום מערב  של ספרד באגן הים התיכון  שכן היא העיר החמישית בגודלה  בחבל הארץ הנקרא אנדה לוסיה והיא בירתה של קוסטה דל סול "מפרץ השמש" בספרדית במאמר זה אתן את חווית הצילום שלי בצילום אורבני מלגה-ספרד /Malaga  .
 במלגה תוכלו למצוא פארקים, וסמטאות צרות וציוריות. כנסיה  גדולה  ,מוזאון פיקסו(שווה ביקור), מבצר  עתיק (מאפשרות צילום מרחבי על העיר ),ורחבת שורים, מדרחוב גדול עם שלל חניות ומבצעים  , צילום-אורבני-מלגה-ספרד/ Malaga תמצא בעיר  חיי לילה תוססים , מועדונים, בארים, מסעדות שמציעות אוכל איכותי והופעות לרווחת  הסועדים  חוף ים  מסודר ליהנות מהחופשה ,ניתן לטייל  בעיר באוטובוס תיירים פתוח בעלות של 20 ירו לכול היום (ניתן לעשות את הסיור מספר פעמים)שאם אתם מצלמים זה מקל על חיפוש אתרים ואטרקציות (מומלץ ) המקום מעניין עבור הצלם האורבני הצילום הופך להיות יותר נוח או מאפשר גישה למקומות צילומים עם אפשרות  מינמלית להיסחב עם ציוד צילום כבד יחד עם זאת ניתן להשכיר רכב או לחנות בחנייונים מוסדרים ולצאת לסיור צילום ברחבי העיר .
במלגה ישנה מרינה מאוד יפה של העיר,מקום טוב לצילום של  ספינתו המשוחזרת של קרסטפור קולמבוס שבה גילה את אמריקה  לאורכה של הטיילת  פזורות מסעדות מכול  סוגי המטבחים הקולינריים מסעדה מומלץ "פלזה" מכילה מבחר גדול של אפשריות לבחירה, יש עוד שלל מיסעדות לשיקול דעתכם . במרינה עוגנות יכטות של עשירי העולם כמו כן מקום טוב לצילומי לילה בחשיפה ארוכה, כמובן נדרשת חצובה . מרחק קצר מהעיר מלגה ממוקם שדה תעופה בינלאומי אשר ממוקם כ20 דקות נסיעה משדה התעופה למרכז  העיר . המלצות לא נידרש רכב  בעיר מלגה הגישה היא רגלית לאתרים או בתחברה ציבורי מפותחת אם בחרתם בנוחות יש גם אוטבוס תיירים .
מלגה צילום על קטן
במלגה ישנה מרינה מאוד יפה של העיר,מקום טוב לצילום של ספינתו המשוחזרת של קרסטפור קולמבוס שבה גילה את אמריקה , לאורכה של הטיילת פזורות מסעדות מכול סוגי המטבחים הקולינריים המכילות מבחר גדול של אפשריות לבחירה . במרינה עוגנות יכטות של עשירי העולם כמו כן מקום טוב לצילומי לילה בחשיפה ארוכה כמובן נדרשת חצובה ועין צילומית . יש מספיק נוף אורבני בעיר כגון כנסיות ,רחובות כיכרות סימטאות יחודיות אף פסלים פזורים בעיר ,אוטבוסים לוקחים אותכם לאתרים ברחבי העיר שם ניתן לצלם את העיר מזוית שנות המשקפים את יופי של העיר ההטורגנית .
אם שכרתם רכב עלות  החניונים לרכב הוא כ 10-15 יורו ליום בחניון מסודר או בחניון המלון .(נידרש לבדוק לפני הנסיעה עם המלון לגבי הסדרי חניה ) מומלץ להשכיר  רכב מהארץ עלויות זולות רכב מאפשר וגמישות למקמות רחוקים כולל ניוד של ציוד צילום וטרמילים לאיזוריםשהם מחוץ לעיר  ,כמו כן בכדי להנות מיופי של העיר מומלץ לשהות בעיר  בין שלושה ימים עד שבוע .
 אטרקציות צילום במלגה : הם מרכז  העיר מלגה שבוא ממקם המדרחוב (Larios)מציע נוף אורבני וכן סמטות העיר הקתדרלה  הגדולה ( La manquita) זירת השוורים,תצפית מה מצודת מורית (Alcazaba) (צילום ממעוף הציפור), המרינה של העיר שם ניתן ליראות את שחזורה של ספינת כריסטפר קולמבוס שעוגנת במרינה  לאורך חוף הטיילת  .
שחיזור ספינת כריסטפור קולמבוס בנמל מלגה ספרד.
מלגה צילום על
פסל מלגה
כנסיה במלגה
מיקומה של מלגה יחסית לערים  התיירתיות הוא די  נוח  המרחק למיחס כ 35 ק"מ מערבית לעיר 35דקות שווה לבקר .הקירב שלה למערות הנטיפים של נרג'ה כ 57  ק"מ מזרחית לעיר מלגה 45 דקות נסיעה  מערות ששוות ביקור צילומי ושעה נסיעה אסטפוניה   .
מערת נטיפים קטן
התאורה במערת הנטפים  היא חלשה מאוד, לכן נידרש לעבוד עם עדשה בעלת צמצם פתוח 2.8/1.4f למקרה  ואין עדשה עם צמצם גדול נישאר לשנות את ה ISO לגבוה אך יותר מכול, חצובה תעזור במיקרה כזה רק שצריך חשיפה ארוכה דבר אשר יאפשר להתגבר על התנאי התאורה הקשים במערה לא לשכוח לקחת כיסוי ניילון למצלמה המקום רטוב ומטפטף.

כול הזכיות שמורות לאלרועי יעקב Photo10  ©

השארת תגובה