האי ונציה איטליה

האי ונציה באיטליה

האי ונציה באטליה השוכן בצפון מזרח איטליה  מהוויה אטרקציה טיולי וצילום  עבור תיירים מכול מרחבי העולם בכול עונה בשנה , המקום שוקק חיים הכול שעה במהלך היממה ונותן הזדמנות פז לצלם האורבני לצלם  אטרקציות צלמיות .
הייתי ממליץ על ניידות באוטובוסים  ומוניות ים אשר מאפשרים להגיע מנקודה לנקודה ללא מאמץ מיוחד  ע"י קנית כרטיס חפשי יומי בעלות של 20 יורו הניידות האי הופכת להיות זמינה וקלה .הסיור דרך אוטובוסים  ימים מאפשרים צילום מיוחדים דרך הסירה לכוון היבשה  צילומים נדרים ומיוחדים משלא  ניתן לצלם בכול מקום הם אנשים , מבנים , כנסיות , סירות חולפות, גונדולת  ועוד מה שדורש יציבות בעמידה על הפלטפורמה של הסירה כאשר אנו מצלמים מסירה לכוון הים נידרשת מהירות תריס גבוה במצלמה בגלל טלטלות של סירת האוטבוס  .
 
צילום 1: צילום נקודת זינוק למרתון מכוון הים .
צילום 2: צילום בית קזינו במהלך שיט .
צילום 3: גשר ראלטו.
צילום 4: גונדול ברקע של מבנה פסל המוחזק בידיים גדולות .
טיול בסמטאות נותנת לצלם תמונת מיוחדות של עסקים מיוחדים כמו גלידריות ,בית שוקולדת ,חניית גונדולת  מפוארת  מעברים צרים וגשרים עתיקים שלא ניתן לפגוש באף מקום בעולם אל רק באי וונציה, כול אלה דורשות הסתכלות מתמדת על הסביבה וצילום להנצחה של המוקמות והרגעים המיוחדים שנראים באותו רגע.  חשוב להתאים את עצמכם כמה שאפשר לאירועים מיוחדים אשר מתקיימים בעיר  במקרה בוונציה לא חסר ימים כאלה ביום שאני ביקרתי התבצע מרתון העיר שהיה מלוויה בטקסיות  מלכותית ומופעה רחוב מלכותי עם תחפושות  ותזמורת מחזה מרהיב שנדרש להנציח במצלמה .
צילום 5: מרתון ונציה
צילום 6: טכס פתיחת המרתון בונציה.
תעלה צר לגונדולת
צילום 7: סמטת מים לגונדולת .
מפעל לשוקולד
צילום 8: מפעל שוקלוד בסמטרות ונציה

כיכר סן מרקו

כיכר סן מרקו בוונציה הם אחד הכיכרות התיירותיים ביותר וגם המצולמים ביותר חשוב להצטלם בכיכר אל יחד עם זאת גם לצלם את הכיכר. הכיכר היא רחבה גדולה אשר שוכן בה מבנה גדול של כנסיה הנקראת  בזיליקות סן מרקו בצד המזרחי של הכיכר ולידה  נמצא מגדל השעונים Torre dell'Orologio אשר מצלצל כול שעה עגולה .
אני בחרתי לצלם את הכיכר בחשיפה ארוכה ע"י שימוש בחצובה ופילטר ND8 שאפשיר לי מהירות תריס של 10 שניות ,למזלי הייתי תהלוכה מחאה בכיכר אנשים נשאו לפדים  וצעדו בכיכר התופעה שקבלתי אשר נתן אפקט מעניין כאשר  אנשים צעדו בכיכר .
כיכר סן מרקו בוונציה
צילום 9: כיכר סן מרקו לפני חשיפה ארוכה .
כיכר סן מרקו בוונציה
צילום 10: כיכר סן מרקו חשיפה ארוכה 10 שניות .
לסיכום: ניתן לומר כי העיר ונציה היא עיר מיוחדת במינה אשר בה שילובים של ים יבשה וסמטאות וכיכרות צלמיות ,אשר דורש מהצלם להגיע מוכן עם סט עדשות ,חצובה ,ואבזרים נלווים פלטרים וטיימרים ועוד על מנת לקבל תמנות מיוחדות למי יש זמן והיכולת לחכות לערב ולקבל קסם אחר של העיר בצילומי לילה מהממים  בהצלחה .:).

השארת תגובה